Förstår fortfarande inte vad kärlek är


Bilden tagen av KnaZ <3

Förlåt men jag gör verkligen inte det. Har liksom ingen vidare bra erfarenhet av det. Kärlek är ett spel. Kärlek är en lögn. Kärlek gör dig ärr för resten av livet. Är det så ? Om inte, hur många gånger ska man behöva slås mot marken innan man inte längre orkar ta sig upp igen.

Han: "Kärlek finns överallt runt omkring dig men på olika sätt"
Jag: "Var är kärleken då när man blir kallad player?"
Han: "Det är avundsjuk kärlek"

Jaha, men hur bra är det då på en skala 1-10 ? Förstår liksom inte meningen. Förlåt att jag är pessimistisk. Jag brukar ju vara positiv, försöka se en ljus sida av allting. Men om ni har något svar på det, kan ni ge mig det då ?

Finns det bra och äkta kärlek ?
Vad är det i så fall ?

Kramar
//EyMy <3

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback