Missa bussen + grym kväll

Igår tänkte jag att jag inte skulle skicka iväg ännu ett blogginlägg igår :P i alla fall, höll på att missa bussen igår hem från bästaste Linda <3 Sprang i högklackat från Linda till rese för att hinna med bussen. Trodde att jag missat den men det var en annan buss som pkte förbi. Så märkte när jag nästan va framme att jag visst hann med den. Hade sett fel buss... Bara för att EyMy är bäst när det gäller bussar ^^

Nu är jag i Lindas syrras lägenhet. Följde KnaZ till bussen :P klockrena kommentarer från dom bästa <3

(B2) Linda: Tänk att du håller i två penisar.
(B1) KnaZ: Åh, jag fick upp dom :D

Det vi snackar om är så klart kinapinnar och inget annat... ni trodde väl ändå inte att vi tänkte på något annat ;)

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback