Skara idag !

Jupp, slöjddetaljer <3 Bara för att EyMy var i sjunde himlen. Tack för en underbar dag ! Btw, vill träffa allt älskat folk någon dag. Grease nästa helg med KaKaOO och Nattan :D <3 EyMy är i kind of extas ;) Ska försöka sno med mig mammas kamera så jag kan ta lite kort. Men nu ska jag fixa något gott att dricka :)

Be back tomorrow..
Kramar
//EyMy <3 


Fika i Skara <3 Tack Mamma !


Skara i miniformat


Skara Domkyrka


Tycker inte ketchup har på en kina-restaurang att göra...


Bara för att jag alltid har trott att Brolle hade bruna ögon...

Spår
Skrivet av: B2

Låter som du haft en toppen dag och dame vad man saknar dig!!<3

2009-12-11 @ 09:41:54
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback