Trött och seg dag

Släpade mig ur sängen i morse strax efter fem och tog något som låg bredvid sängen. Det visade sig att det blev ett par stuprör och en stor grå polotröja... Hmm, brukar ju inte ha den utanför huset. Men men, vem bryr sig. Ingen (som jag känner) ska ju se mig ändå.

Utanpå det blev det en varianten större skinnjacka som går ihop nedanför midjan, så döljde ändå tröjan. När jag kom ut i köket så såg jag att klockan hade sprungit. Så slängde i mig lite yoghurt och lite juice. Saknade mitt kaffe men det fick jag ta igen senare ;) Inte bra att äta lite, hungrug ju ! Men men..

Sen efter praktiken så stod jag och pratade om svininfluensan vilket gjorde att jag missade bussen hem. Jippie ! Inte någonstans.. En halvtimme senare kom jag med en buss hem. Satt på bussen och läste Glamour, dagens höjdpunkt <3

Nu sitter jag och funderar på att fixa varm choklad och krypa ner framför teven. Ska även försöka planera lite julklappar för att se så jag säkert kan köpa den underbara blå saken. <3

Ha en fin kväll - Du förtjänar det !

Kramar
//EyMy <3

När du är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd...


Spår
Skrivet av: Rebecca

Sv: du é sötast :D <3 men desse fyller idag ;D

2009-12-11 @ 09:39:53
URL: http://beccccis.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca Svensson

Svar: kanske inte men dom blir mina snart!

2009-12-11 @ 09:40:12
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback