Tillbaka


Redigerad av Syster (jag och hon på tusch-teckningen)

Tankarna snurrar runt, runt, runt. Känner att kinderna är våta. Men jag bryr mig inte. Blicken smyger iväg. Långt bort. Oseende genom det smutsiga glaset. Jag vill tillbaka. Ta mig tillbaka. Hade jag kunnat hade jag i den här stunden suttit på ett annat tåg. Ett tåg som skulle ta mig tillbaka dit jag kom ifrån.


Kärleken. Värmen. Allt det där som hör ihop med honom. Jag var borta men ändå hemma. Det är så mycket som värmer mig. Kärleken. En våg av värme sprids i kroppen. Tankarna stoppas för en stund. Men de finns där hela tiden. Det är han som driver dem framåt.

Jag vill tillbaka. Nu. 

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback