Äkta vänner & sanningar


Redigerad av KnaZ <3

Äkta vänner hör ihop med sanningar och äkta känslor. Äkta vänner är sällsynta. Det är få som är helt igenom ärliga. En lögn är en falsk vän. Eller någon som kanske går under förändring mot att lämna lögnerna bakom sig.

Funderar vidare på allt och inget medan jag vrider huvudet mot fönstret. Fönstret som är alldeles för många meter över marken. Det är kallt ute så jag nöjer mig med att lägga hakan mot fönsterbrädan och tittar upp på den svarta himlen. Knäna ligger mot elementet. De grå mjukisbyxorna gör att knäna inte bränns. Värmen sprider sig i kroppen när jag drar täcket runt omkring mig.

Jag sträcker mig efter muggen med kaffe som står på bordet. Drar ihop täcket igen och kupar häderna över muggen. Känner fingrarna värmas av ångan. Tar en klunk och känner den varma drycken flöda ut i kroppen...

Kramar
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Allas KnaZ

jag ser dig som en äkta vän <3

2010-02-14 @ 14:20:00
URL: http://allasknaz.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback