Mörkret



Det är mörkt ute. Mörkt där bakom rullgardinen. Mörkt i rummet. Mörkt i mitt huvud. Massor av tankar men ett svart hål som suger upp dem. Jag har släckt alla lampor nu. Bara ljuset från skärmen lyser upp mitt ansikte. Lyser upp stjärnorna på rullgardinen som täcker mitt fönster bakom ryggen.

Jag sluter ögonen en stund. Lutar huvudet bak och vilar nacken mot fönsterbrädan. Låter mörkret omge mig fullt ut. För jag vet att någonstans i slutet av det här finns det finns det ett ljus som väntar på mig. Jag vet inte hur starkt. Jag vet inte hur det ser ut. Jag vet inte vad jag måste göra för att komma dit. Men jag vet att det finns där...

Dagen har spenderats med KnaZ <3 Är så otroligt glad att jag har henne som min vän. Hon hjälper mig att skingra allt det mörka för en stund. Jag får släppa ut lite tankar. Jag vet att hon lyssnar och pratar med mig. Jag finns för henne med! Hoppas att hon aldrig tvekar på det.

För det där mörkret som omger mig nu. Det är ett mysigt mörker. Men mörkret där inne... Den ständiga ovissheten. Det ständiga att inte veta hur allt kommer att bli. Hur något kommer att bli. Det gör det svårt för mig att se varför jag skulle lämna sängen på morgonen. Men mina underbara vänner gör det möjligt. Det är svårt men det är möjligt.

Men nu vill jag bara sova. Drömma om att allt blir bra. Drömma att alla förvirrade tankar lämnar mitt huvud...

Kramar
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: KnaZ

Klart jag finns här för dig gumman :)

Och jag vet att du finna här för mig, jag kan prata om allt med dig <3

Love you EyMy<3 // KnaZ

2010-02-24 @ 08:59:16
URL: http://allaknaz.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback