Slalom !

Åkt slalom idag med Marcus och Bex. Tack för en helskön dag ! Och nej jag tänker inte skaffa stavar ! Jag tycker om att åka utan av MÅNGA anledningar.
* Bättre balans
* Dom är bara ivägen
* Mer fritt
* Det ser bättre ut
* Man kan åka direkt och inte behöva strula med dom efter liften

Haha, sen att jag ramlade massa gånger och behövde hjälp för att min skida löste ut och jag inte fick tag i den...det är en annan sak ;)

Hur lång tid behöver man vänta på kärleken ?

Kram
//EyMy <3


Redigerad av bästa KnaZ <3

Spår
Skrivet av: Rebecca

Visst jag tar lite tid vid liften, men den tiden är det värt. Det kanske ser dumt ut med stavar men vad ser det ut när man ramlar 7 gånger där av 2 gånger i liften xD och en sista sak du får inte bättre balans det märkte både jag och marcus att du inte hade ^^.



Så nu vill jag tacka för en underbar dag <3<3<3

2010-01-10 @ 17:56:40
URL: http://beccccis.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback