Grease igår !!

Var ju som sagt på Grease igår med KaKaOO och Natalie igår :D Det var absolut det bästa jag varit med om i hela mitt 17-åriga liv !! Absolut det bästa som har hänt ! Trots att man inte va med själv... Att se alla där på scenen. Att se Alexander (OPare ;) ) på scenen. Se honom göra ett grymt bra skådespel. Att se honom så otroligt glad. Att se den glädje och energi som han gav till publiken. Det var det mest otroliga jag har varit med om !! <3 Kärlek på det ! När dom körde sista låten stod vi upp och klappade med. Satt längst bak så det gjorde inte så mycket ;)

Efteråt gick vi upp och hälsade på Alex. Massa skoj ju ! :D Sen om han kunde vara underbart jättesnäll och fixa ett program åt oss så vore ju det snällt ;) nej, man ska inte utnyttja kontakterna För mycket ;)

När vi kom ner igen va jag tvungen att sätta mig för att mina ben skakade :P Fick ju värsta energikicken ! Jag lovar att jag var helt nykter :P skulle lätt kunna se den en gång till ;) Det absolut bästa va ju just det att det va någon man kände som spelade huvudrollen <3

Men nu ska jag försöka få något i magen - sitter på bussen mot Kristinehamn !

Kram kram
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Linda

låter riktigt som du haft en smaskigt kul kväll^^ hoppas helgen vart bra miss you <3

2009-12-11 @ 09:43:36
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback