Välkommen till min nya blogg!

Japp, här kommer en ny tjej in :) En mix av rocker och balladmänniska på insidan. Syns nog inte alltid utåt men är (enligt vissa av mina underbara vänner) en rocker med attityd på rätt ställe. Är trots detta även en väldigt romantisk människa. Mycket kärlek finns i mitt hjärta, dock inte som jag delar ut till alla... Ett förtroende är något man förtjänar. Men är en människa som gillar mys och värme och ljuv musik. Nästa dag kanske jag står i klackar, skinn och läder med stort fluff och dunkar rock på alldeles för många decibel..

Well, kom gärna tillbaka och lämna gärna ett spår bland kommentarerna. Allt betyder :)

Kramar från mig
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Ola

Tjena!

Har läst och begrundat. Mycket tankar har Du!

Fina och samtidigt sorgsna. Men det finns massor av glädje i dig med!

Just i skrivande stund håller jag på med din text, skapar en liten melodi till Din Sång!

Tänk vad Roligt det är för mig att få förtroendet att göra musiken till det Du skrivit!

Stort Tack!!

2009-12-11 @ 09:34:06
Skrivet av: EyMy

Sv Ola:

Jo, tankar finns det gott om i mitt huvud. Problemet är ju bara att släppa ut dom på rätt ställer och på rätt sätt. Det är ju skoj att det blir musik av det. Jag är glad att du vill ta dig tid att arbeta med "eländet". Bara skoj ju att någon som är duktig med musik vill göra något av mina texter :)

2009-12-11 @ 09:34:30
URL: http://eymy.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback