Kärlek och vänner


Fotat av KnaZ <3

En tung värk ligger som ett band över pannan. Blundar och sänker huvudet mot händerna. Känner den dunkande pulsen mot händerna. Tankarna snurrar runt. Frågor med suddiga svar.

Jag tackar tyst för mina underbara vänner. Alla underbara personligheter som finns i min omgivning. Ingen nämnd, ingen glömd... De vet vilka de är !

Jag är glad för alla de underbara. Nya vänner. Nya kontakter. Nya människor som är underbara. Alla är det ! Även om man inte ser det direkt.

Ödet tar en dit man är menad även om man inte vet om det själva. Har man makt att styra över det själv ? Att träffa den människa som man är menad att träffa ?

Vad tror ni ?

Kramar
//EyMy <3

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback