Snurrande huvud och solsken


Hmm.. lite fel stavning dock..

Huvudet snurrar. Jag stannar och sjunker ner på marken. Känner tyngden på hälarna. Känner det lackade trät under fingrarna. Armarna uppsträckta för att få luft. Blundar för att få karusellen att sluta snurra.


En älskad röst hörs över mitt huvud. Stackars Bex som varit med om samma sak.. Hon hjälper mig att lägga mig ner på golvet. Fötterna mot ribbstolen framför mig. Svettiga hårslingor mot pannan. Jag blundar igen och känner hur andningen börjar gå åt normalt. Hon säger åt mig ett antal gånger att andas med magen. Jag försöker hela tiden. Känner pulsen sakta ner.

Det snurrar fortfarande när jag får hjälp upp. Känner mig rätt hjälplös när Veronica och Bex i princip släpar in mig i omklädningsrummet. Många snälla månniskor som hjälper till.. När världen slutat snurra och andningen är normal tar jag en kall dusch. Fortfarande huvudvärk men jag lever ju... Ingen kör för mig idag inte.


Underbara KnaZ äter med mig efter vi haft idrott. Den stackars tösen mådde inte heller bra. Usch, ingen bra idrottslektion idag. Vi ansträngde oss nog för mycket, får ta det lugnare nästa gång, right ?

Sen lyckades jag på något vis glömma min stora, stora väska i bamba. Hur det gick till vet jag inte riktigt. Fick gå tillbaka igen och hämta den bland allt folk. Ingen vid det bordet som sa något i alla fall... Känner tyngden av remmen över axeln. Spända muskler i ryggen. Svag smärta över skulderbladen men inte så farligt.


Så jag vill tacka alla underbara för dagen ! <3

Händer mer idag ?


Kramar
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Rebecca

Så lite så, jo jag vet hur det är ^^

2010-05-07 @ 17:44:17
URL: http://beccccis.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback