Förbannad musik !

Ja, jag är förbannad! Så otroligt jävla förbannad! Där fick du ditt svar din jävla idiot! Som kompis gör man inte så!

Okej, förlåt. Nu har jag hävt ur mig lite..

Ha en bättre dag än jag har haft
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Linda

ska ja vara ärlig...... de är så sjukt lågt man gör inte så som kompis!!! visar ju att man inte kan lita på henne! Seriöst ja e med arg för som sagt MAN GÖR INTE SÅ! älskar dig gumman och man behandlar dig inte på detta sättet!<3 trodde hon var en kompis och visste hur sad du är för att kärlek suger precis som för mig så gör hon så här jag är ritkgit aaaaarg!

2010-03-01 @ 14:53:36
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback