100512



Hmm.. En bra men lite lagom seg dag. Funderar och tänker medan jag känner lukten från pizzan i ugnen. Benen som tar emot bordsbenet när jag vrider mig för att sitta rakt. Ett skönt prat runt omkring mig och mäktig musik. Stannar till en stund för att ta in intrycken.


Händerna stannar och jag vet inte riktigt vad som ska komma.. Torka. Tankarna snurrar. Fortare och fortare och fortare. Som en karusell som ökar farten och snurrar fortare och fortare. Hur får man ut dom över tangenterna ? Utan att visa för stor del av sin insida och sina tankar.

Är de accepterade ? Ja men varför inte ? Det finns så mycket som visar att tankarna och känslorna är bra. Något riktigt bra. Men okänt. Okänt kan ju vara både bra och dåligt men det här är bra ! Det är jag övertygad om !


Regnet rinner som tårar nerför rutorna. Någon gråter. Av glädje. Av sorg. Jag lider med dem men tror ändå att det behövs. För att kunna uppleva lycka. Är det så ? Eller har jag fel ?

//EyMy <3

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback