Sittande i solen



Solen värmer ryggen. Iskulorna från i vintras har smält undan. Drar upp ärmarna på tröjan och känner hur vinden sveper över mitt varma ansikte. Luggen hänger ner framför ögonen. Funderar på att gå in för att kolla på frisyr-bilderna som KnaZ skickade. Sår lite här och var på händerna. Fråga mig inte, jag vet inte...


Höjer huvudet och tittar på de snart två veckor gamla skorna. Fingrarna stannar upp. Tankarna snurrar runt, runt, runt men kan inte få ut dom på tangentbordet. Ge mig ett piller. Har inte torka men fingrarna har fastnat. Kanske dom har torkat fast på tangenterna. Man tankarna är färska...

Kram
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: KnaZ

Du skriver bra EyMy, man vill lixom inte sluta läsa ;D

Love you, remember that!!<33

2010-05-06 @ 19:25:35
URL: http://allasknaz.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback