Flum flum igår

Först var jag med Linda efter att jag hoppade av luciatåget av olika anledningar... Så var med Linda :D <3 Och så tyckte ju EyMy att bästa KnaZ skulle komma ! <3 Men det gick inte för hon gjorde sista dagen på apu:n. Grattis tjejen ! <3 Sen stack jag till Kinnarp eftersom en av kamratstödjarna fyllde 20 ! Grattis Grattis till henne ! Jag och några andra av töserna gav henne ett halsband...som jag hade gjort ;) Det var massa flum ! Och mycket mycket folk. Grymt varmt. Undrar hur mycket folk som egentligen får vara i en liten tvåa. Jaja, det började ju inte brinna ;)

Men här kommer lite bilder nu :D
Kramar till er
//EyMy <3


Söta tomtar på jobbet <3


Falköpings Tidning (FT)






Spår
Skrivet av: LInda

Linda blev riktig glad av att leka med dig juh<33

2009-12-11 @ 16:46:22
URL: http://smashintoyou.blogg.se/
Skrivet av: Mica<3

vilket duschmonster ? :O fattar inget xD haha xD

2009-12-11 @ 17:15:18
URL: http://thegirlisavailable.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback