SingStar, julhandel & Pulkaåkning

Hade en riktigt skön  kväll i fredags hos Bex. Fick underbart god mat. Kycklingpaj och någon pannacotta till efterrätt. Riktigt mums var det ! Haha, många skratt genom historier om våra olika "misstolkningar" ;) Sen öppnade hon presenter. Massa flum ;) Hamnade till sist på övervåningen med SingStar. Skoj skoj ! Vid halv tio skulle jag åka hem. 10 minusgrader ute, underbart ! Jösses vad varmt det måste varit inne egentligen...

Igår var jag nästan hela dagen i Skövde och julhandlade. Handlade för mer än jag någonsin har gjort innan. Men så hade jag ju mer att handla för den här gången. Kändes skönt. Man kunde köpa det man ville med gott samvete.
1!
När vi kom hem bytte vi om och stack in till Stenstorp och åkte pulka i mörkret. Skoj ! Första gången jag åkte pulka den här vintern :D Otroligt roligt var det i alla fall :) Man såg ju inte så mycket. Såg lite svarta fläckar som rörde sig längre ner i backen.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska ner till farmor och farfar idag och fira jul för första gången i år !

Kram på er !
//EyMy <3


Spår
Skrivet av: Linda så klart ;D

hihihi kul vare vi hade och blev en riktigt lyckad kväll^^ får såklat göras om!! hihih vi var ju ffs med i skövde igår men såg dig inte :( miss you love yah <3

2009-12-20 @ 11:27:13
URL: http://smashintoyou.blogg.se/
Skrivet av: Rebecca

Haha ja det var varmt xD

2009-12-20 @ 12:05:20
URL: http://beccccis.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback