Sorry, sorry, sorry !

Men jag har jobbat och haft allmänt fullt upp sen sist ! Idag är jag ledig :) Så tänkte bjussa på lite bilder och sen kommer det nog en dagsuppdatering av den här dagen...som för tillfället känns helt värdelös.. Men sådana dagar ska man ju också ha :P

Stora kramar till er alla underbara !
//EyMy <3


Hahaha xD B2 <3


Skara Domkyrka <3 Bara för att EyMy älskar den för att den är grymt mäktig <3


B2 tycker också om domkyrkan ^^


EyMy i Skara (I feel kind of black...)


Kissekatt tycker att Bex ska vara tyst en stund ;P <3


Var i Skövde i onsdags med B2 och Rödtott ;)


Skövde <3


B2: Hallå ? Ska den inte sitta lite mer åt höger ?? xD


Fick detta sms:
Julen närmar sig med hastiga steg och DU var den långsamma av oss två att skicka julhälsning så nu är du skyldig mig:
* 6 julöl
* 1 julkalender
* 1 korg fylld med julgottis
* 1 julnisse
* 1 julgran
* Några julsånger
* 2 kramar
* 1 påskägg (julen varar ju till påsk)
* 1 flak påsköl
* 400kr
* 1 krogrunda där du betalar allt
Ja, det var nog det hela. Just det, glöm att du får skicka tillbaka denna till mig, jag hann ju före dig! Hihi, god jul på dig <3

Ja, varsegod här får du granen ;)

Spår
Skrivet av: Rebecca

Fina bilder :D vi får ses snart tkr jag <3<3

2009-12-09 @ 21:24:25
URL: http://beccccis.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback