Grattis på farsdag !

Grattis till alla er som får hedras den här dagen ! En pappa är värd att hyllas, älskas och bli respekterad. Kom ihåg det <3 Sen att jag tycker att min pappa är bästa pappan i världen det är ju en annan sak ;) En person som respekterar mig för den jag är. Kanske inte alltid gör och säger det jag vill. Kanske vet för mycket. Kanske förstår för lite. Men han är fortfarande min pappa. Och jag älskar honom för den han är. För att han finns i mitt liv. För att han bryr sig om mig.

Sen vill jag tacka bästaste Tobbe och Linda för dagen igår !

Stora kramar till er från mig !
Kramar
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: Anonym

var bara kul ju :D

jag tackar min underbara Eymy och bamsegooosigatobbe med :D <33

2009-12-11 @ 09:35:15
Skrivet av: EyMy

Sv Anonym (Linda?):

Du är bäst ! <3

2009-12-11 @ 09:35:35
URL: http://eymy.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback