Mina älskade vänner !

Mina vänner är mitt liv. Nej, de betyder mycket i mitt liv ! <3 Jag kan klara mig själv men aldrig ensam <3 Ska träffa Linda sen när hon har slutat sin lektion <3 En av mina underbara vänner ! Ni vet, jag finns där när som helst som ni behöver mig. Både i skratt och gråt ! <3 Äkta vänner får man inte för mycket av - att dom är otroligt sällsynta är en annan sak...

Grease på fredag ! EyMy längtar, längtar, längtar <3 Förlåt att jag tjatar om det :P Men då blir det nog svarta skinnbrallor, svarta stövletter, svart t-shirt och skinnjacka. Väldigt svart. Jo, jag vet. Men ska köra rött läppstift till det så det blir nog bra :) vad tror ni ?

Ha en bra dag !
Kramar
//EyMy <3

Var vänlig mot alla
Slut vänskap med få
Skänk hjärtat åt en
Men aldrig åt två

Spår
Skrivet av: Linda

gumman var ritkigt härligt och träffa dig idag,så ja saknat dig <33 heheh skriver bara ur min synvinkel och mina åsikter , kan säga att det känns gött att få skriva av sig ÄNTLIGEN!du är inte så dålig du heller, ibland känns de som vi två lever i samma värld<3 Du ska veta att jag ALLTID i ur o skur o sol finns vid din sida och kmr alltid att göra<33 du är för underbar min super duper underbara dunderbästa vän <3

2009-12-11 @ 09:42:27
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback