Tack Linda ! <3



Tack underbaraste Linda för dagen ! <3 förstod aldrig riktigt hur mycket jag faktiskt hade saknat dig. Men sen jag berättade "min hemlighet" den där lördagen som bara du och KnaZ vet om så har jag saknat att få prata med dig och få flumma runt med dig <3 Vi måste snart dra ihop gänget och festa ! Saknar alla underbara människor som sprider rosa guldkantade hjärtan i mitt liv, i fest som vardag ! <3

Spår
Skrivet av: Linda

Tack själv underbara dunderbarasteyberbara eymy för dagen, den var behövande för jag saknat dig i mängder<3 finns alltid här gumman, o gosh du fick mig nyss en tår i ögat av de fina orden<3alltid härligt och vara med dig o snacka <33 klart vi ska dra ihop alla ^^ saknar dem med o dig med redan! <3

2009-12-11 @ 09:43:05
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback