Fredag på HMC

Jo, igår var jag ju på KSS och jobbade. Började med att slänga objektglas men det tog bara ca 1,5 timmar innan det var slut. Hmm... Vad skulle vi nu göra? Ja ! Scanna papper ! Det tycker vi ju är såå roligt..... Nej, men det var okej :)

Idag när jag och pappa åkte till Hjälpmedelscentralen så tänkte jag "hmm.. undrar hur mycket det kommer att finnas att tvätta inne på HMC idag...??"

Uhm, det fanns en del. Jag tar det i bilder ;)

Det här var vad jag såg när jag kom in...


Det här var en gång min arbetsplats. Ja det är en diskho där någonstans i mitten. Man kan se vattenkranen om man tittar noga.


Ah men vi tänkte lägga ner backarna när de hade torkat och göra ett levande blå-grönt schackbräde av det ;)


Och så funderade vi på swimingpool, ja, med bar så klart!

Spår
Skrivet av: KnaZ

Hahaha, rolig dag för min EyMy ser jag :D

2010-02-19 @ 22:13:24
URL: http://allasknaz.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback