OP08 - Bästa klassen ever !

Här kommer bilderna från i fredags som jag lovade er :) Om det är någon som är med som inte vill va med så säg till :)


Jag.. Kalla mig EyMy


KnaZ <3


KaKaOO


Bex


Malin


Veronica


Malin & Sanna


Malin


Frida


Cilla


Anton


Jessica


Anna


Frida


Angelica


Michaela, Bex & Sanna


Isaac


Isaac & Nathalie


Anton, Anna & Niklas


Isaac & Anton xD


Isaac & Nathalie <3


EyMy, Malin, Angelica, Veronica, Anna, Anton, Malin, KaKaOO, Frida, Frida, Isaac, Nathalie, KnaZ & Bex Underbaraste klassen ! Fick ju inte med alla på den här bilden men :(


Anna, Malin, Frida, Isaac, Nathalie, Malin, Sanna, Anton & Michaela


Malin, Anna & Frida


Sen drog vi ner till Ålle. Den här människan sa att det var någon som bodde typ där jag bor som jag skulle sparka i baken. Kommer inte ihåg vad han hetter, kommer inte ihåg vem det var jag skulle sparka ;)


Martin & KnaZ <3 Tror han kanske inte ville vara med på bild..


Bilden på mig och Hampus får avsluta dagen :)

Stora kramar på er <3


Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback