Linda och Tobbe har tajming

En kvart efter att KnaZ åkte hem i fredags (pga huvudvärk, stackarn !) så kom Linda och Tobbe i hans nya röda-fina-über-söta lilla bil ;) Stackarna att dom missade KnaZ <3 Dom va hos mig ett par timmar. Avslutade det hela med en kall promenad i ett tyst Åsarp. Stod ute och pratade en stund till innan dom drog vidare till Flajbaj.

I lördags kom moster och hennes kille så jag fick träna på ryggmassage på båda dom, mamma och Syster. Annars hände inte så mycket den dagen.

Söndagen var slööö. Gick ut och gick i knappt två timmar på kvällen för att jag blev så otroligt rastlös.

Har haft huvudvärk idag och varit allmänt osocial. Förlåt för det alla som har träffat mig ! Hade väl en dålig dag antar jag. Man ska väl ha sådana med någon gång i bland. Hör ju liksom livet till...även om jag inte tycker om det.

Natti natt
//EyMy


Spår
Skrivet av: linda

var yber kul o träffa dig <33

2010-01-19 @ 14:53:58
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback