Minnen och bomull


Bild tagen i fredags av KaKaOO <3

Tröttheten ligger som bomull i huvudet. Det trycker ihop tankarna. Blockerar dem. Det känns som om de ska pressas ut i nacken. Jag vet att de stoppas. De stoppas av bomullen. Den börjar färgas i en svart, brun och grå nyans. Som smuts. Det börjar se skitigt ut.

Tankarna går långsamt. Tröga. De försöker pressa sig igenom det här tjocka som ligger i huvudet på mig. Jag ser ner på mina händer. Silverringen som sitter på mitt vänstra långfinger. Alltid. Om det går, ja, den pryder mitt finger.

Jag skickar iväg ett snabbt leende genom rutan. Tänker på klassresan när jag köpte ringen. Minnen. Skoj var det.

Snålast är när man inte längre kan bjuda på sig själv.

Kramar
//EyMy <3

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback