Känn dig älskad !

"Jag fanns här för dig från första början
Redan innan du var född hade jag en plan för dig
Du är inget misstag
Mina händer fick solen att gå upp, kontrollerar tidvattnet
Och jag formade dig
Det jag gör är gott

Tänk tillbaka
Det har funnits tillfällen då du har hört min röst
Sett vad jag har gjort
Jag har varit där hela tiden
Tro det eller ej, men jag vet hur du känner
Frågorna du bär i ditt hjärta
Osäkerheten
Visst har du misslyckats
Gjort dåliga val
Men du har gjort en del lysande saker också
Och tänk...
Jag älskar dig fortfarande

Jag älskar dig
Jag bryr mig inte om vad du har gjort
Vart du kommer ifrån
Hur du ser ut
Jag älskar dig
Lyssna till min röst
Låt det sjunka in
Jag älskar dig, bara för att jag gör det
Det är sådan jag är
Oavsett vad du gör eller hur mycket du försöker
Så skulle jag aldrig kunna älska dig mer än jag gör just nu

Om du skulle kunna räkna hur många gånger om dagen jag tänker på dig
Så skulle det vara fler än stjärnorna, fler än sandkornen på stranden
Tänk på det
Om jag, alltings skapare, älskar dig så mycket så måste du vara väldigt värdefull

Allt jag ber om är din kärlek
Du ska se, att om du verkligen älskar mig med hela ditt hjärta
Så skall allting annat falla på plats

Och när morgondagen kommer
Och dagen efter
Och dagen efter det...
I all evighet
Kommer jag fortfarande att vara här, precis som jag är just nu, och älska dig
Jag älskar dig!


FOTOGRAF: KnaZ <3

Spår
Skrivet av: KnaZ

KnaZ ÄLSKAR EyMy <3

2009-12-14 @ 19:39:14
URL: http://allasknaz.blogg.se/
Skrivet av: B2

fiiiiiiiiiiiiiiint<3

2009-12-14 @ 20:23:46
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback