Smärta



Tårarna rullar ner för kinderna. Kroppen skakar tyst. Som vibrationer som går genom hela kroppen. En smärta så stark. Smärtan som kommer av saknad. Varje tår bränner som eld. Jag stryker händerna över kinderna för att torka bort smärtan. Som om jag kan torka bort smärtan på samma sätt som tårarna. Saltet kryper in i huden, det är nästan så att jag känner hur det går in i kroppen igen.

Det värker i kroppen. Spänningen i kroppen har funnits där så länge så jag borde ha vant mig. Men när jag är ensam igen så kommer den tillbaka. Den fyller hela mig. Kryper ut i varje del av kroppen. Som kallt vatten. Det kyler ner hela kroppen. Som om smärtan kryper ut i varenda cell i hela min kropp.

Kärleken är starkare. Men det är så mycket jag saknar också. Det är det som gör så ont..

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback