En händelserik vecka



Bussen stannar med ett ryck. Jag tar tag i remmen på bagen och hugger tag i handtaget på väg ner för trappen. Tittar upp och får vinden i ansiktet. Andan försvinner för ett kort ögonblick. Jag börjar gå mot bilen. Tänker på veckan som har gått. Det började som en rätt meningslös vecka.

På måndagen hände absolut inget av mening...

Tisdag. Tog kontakt med en gammal (före detta?) kompis. Och var på rättegång med klassen i Skövde. Träffade underbara Tobbe !

På onsdagen var vi i Skövde igen på en halvdag om rattfylla. Lite rollspel och så där. Don't drink and drive, take a Red Bull and drive. Även massa strul med den här så kallade kompisen.

På torsdagen var jag hemma med feber. Och massa tårar. Där av det förra inlägget.

Fredagen, en vanlig helt meningslös fredag. KnaZ var sjuk och EyMy saknade henne otroligt massa mycket :( <3

Lördag så firade vi underbara moster som hade tagit examen som förskollärare.

Söndag så drog jag till Ulricehamn i två timmar och träffade Emil. Skoj att träffa en vän man inte sett på 1,5 år. Otroligt roligt.

Idag blir det en massa plugg. Och tankar. Försökte släppa ut dem genom fönstret men det gick inte. Får försöka igen sen...

Hoppas ni haft en bra dag i alla fall :)
Kramar
//EyMy <3

Spår
Skrivet av: zarah, ny gratisdirekt bloggare

okej :)

2010-02-01 @ 19:53:33
URL: http://zarahs.se
Skrivet av: linda

ja får med testa o släppa ut mina :P

2010-02-01 @ 22:37:31
URL: http://smashintoyou.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback