Rainy Day



Mina tårar har tagit slut. En ensam tår som rinner från mitt öga när de andra hade torkat.

Tidigare var de många. Fingrarna blev svarta av smink när jag försökte stoppa tårarna. Satt med ryggen mot sängkarmen. Skakade i hela kroppen. Mina kinder blev blöta av salta tårar. Jag drog ett djupt andetag. Försökte stoppa dem. Satte handflatorna mot ögonen. Försökte trycka tillbaka tårarna som trängde på.

Nu flera timmar senare önskar jag att de inte skulle tagit slut. En ensam tår. Jag känner en tomhet inom mig. Önskar att jag bara kunde gråta ut den. Men mina tårar har tagit slut.

Tittar upp. Alla intryck i mitt rum. En längtan efter kärlek. En funnen kärlek. En förlorad kärlek. En sviken kärlek och en kärlek som aldrig blev besvarad. Ett felsteg och allt jag hade försökt bygga upp rasade ner över mig.

Slänger av mig täcket och går ut i köket. Tar en stor mugg med varmt te. Mina axlar lutar fram. Ingen bra hållning. Jag orkar inte. Jag bryr mig inte om det. Jag orkar inte bry mig, jag är ändå ensam.

Sätter mig i sängen. Känner tårar bränna innanför ögonlocken. Önskar att jag kunde få fram dem. Men de glider undan igen. Jag tar en klunk te. Ställer ifrån mig muggen och lägger mig ner igen. Blundar. För mina tårar har tagit slut...

Spår
Skrivet av: Zarah, ny gratisdirekt bloggare

var glad för det! :P

2010-01-29 @ 15:51:37
URL: http://zarahs.se
Skrivet av: Allas KnaZ

Finns här för dig, som du finns här för mig gumman!

Det é bara att prata med mig om du känner för det, du vet att jag alltid lyssnar på dig!!<3

Vi syns på måndag och då ska du få en STOR kram ifrån mig! <3 Love you EyMy! <33

2010-01-29 @ 19:26:56
URL: http://allasknaz.blogg.se/

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback