Glädje och äkta vänner


Lovar en bättre bild på den nya frisyren men har ingen just nu..


En hand i min. Fingrar som smeker kinden. Lång väntan och stark längtan. Ändå så gick det så fort. Men ändå så rätt. Problem på vägen blev det. Kanske finns det rester av problemen kvar ? Jag har tyvärr inget svar på den frågan.. Men det kommer att lösa sig, det ber jag om. Att det ska bli så bra det kan bli av allting. Så mycket glädje. Är det så här det är när man är kär ? Markoolio har så rätt, så rätt.. Det är så här det är när man är kär.


En glädje så stark som fyller mitt inre. De dåliga dagarna får komma för jag har underbara människor vid min sida. Det är vid dessa dagar som man ser vilka som verkligen bryr sig. Vilka det är som står kvar även i regn och vind.

Jag vet att jag har många underbara människor i mitt liv. Kanske har jag inte uppskattat dem tillräckligt förut. Kanske har jag inte förstått hur bra jag har det. Kanske hade det varit för sent. Det har hänt att man inte märkt det förrän det är försent. Så ta vara på de dagar du har, det kan vara den sista.


"Lev som om det inte finns någon morgondag men dröm som om du ska leva för evigt.."

Kramar
//EyMy <3

Spår

En kommentar till mig - En kommentar till dig ^^

Namn:
Du kommer väl tillbaka ?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback